Funktioner och priser

Nedan kan ni läsa mer om våra prispaket samt få en överblick över alla funktioner, moduler och anpassningar vi erbjuder. Du väljer själv vad som som passar er verksamhet och plånbok bäst.

Våra prispaket

Basic

 

För företag som vill ha mycket funktionalitet till attraktivt pris och snabb driftsättning.

  • 500 objekt
  • 50 användare
  • Grundfunktioner
  • Färdigtryckta etiketter

Pris: 750 kr/mån

Priset inkluderar 50 användare.
Uppsättningskostnad: 4 500 kr.

Alla priser exkl. moms

Standard

 

För företag med lite större kostym och med möjlighet till egen branding. 

  • 3000 objekt
  • 100 användare
  • Grundfunktioner
  • Grafisk anpassning

Pris: 1 250 kr/mån

Priset inkluderar 100 användare.
Uppsättningskostnad: 14 500 kr
Alla priser exkl. moms

Enterprise

 

För företag som behöver specialanpassad lösning. Vi utgår här från servicetag grundfunktioner, anpassar och integrerar efter behov och önskemål.

  • Egen fristående lösning
  • Skräddarsydd anpassning
  • Grundfunktioner
  • Specialfunktioner
  • Integrationer

Kontakta oss för offert

Grundfunktioner

Adminportal

Adminportalen är själva hjärtat i lösningen. Här loggas alla aktiviteter och du får en bra överblick över alla objekt, dess aktuella status och historik under hela livscykeln.

Smarta taggar

Med våra smarta etiketter innehållande unika QR-koder får ni full spårbarhet och kontroll över era objekt. All kommunkation och rapportering sker enkelt och smidigt genom att scanna QR-koden med mobilen.

Användare / behörigheter

Visa anpassad information och ge tillgång till olika typer av funktioner beroende på vem som scannar. Vem som ska ha tillgång till vad styr ni själva via adminportalen.

Objektsregister

Via objektsregistret har ni full kontroll och överblick över era aktiverade objekt. Här kan ni filtrera, sortera och söka utifrån de parametrar och den data ni själva har ställt in och tilldelat era objekt.

Manualer & dokument

Ladda upp och tilldela dokument och manualer till era objekt. Vilka objekt som ska tilldelas dokument styr ni helt själva. Här finns även möjlighet att styra rättigheter till vem som ska kunna komma åt dokumenten.

Felanmälan

Felrapportering görs enkelt via QR-koden på etiketten. Administratören får därmed alltid korrekt och säkerställd information om objektet och ärendet och kan snabbt agera och planera.

Checklistor

Skapa skräddarsydda checklistor och formulär och tilldela till dina objekt. Allt från schemalagda ronder till specifika inspektioner och kontroller. 

Reservdelar

Då varje objekt är unikt identifierat blir reservdelshantering alltid korrekt och säkerställd. Oavsett vem som lägger beställningen.

Rapporter & statistik

Spåra alla individer och användare och få ut statistik och rapporter på alla loggar och aktiviteter, under hela livscykeln.

Grafisk anpassning & integrationer

Grafisk anpassning

Våra kunder befinner sig i olika branscher och har olika behov och sin unika identitet.

Vi ser till att er lösning anpassas med rätt layout, gränssnitt och formspråk. Med stort fokus på användarvänligthet och förenkling skapar vi en lösning som är enkel att använda och lätt att lära.

Integrera vid behov

Att integrera med affärssystem, betalningslösningar, ärendehanteringssystem och andra typer av tjänster är en naturlig del av vårt uppdrag.

Vi har mångårig erfarenhet av att bygga hållbara integrationer som effektiviserar, förenklar och förbättrar processflödet för våra kunder och dess olika användare.

Är du nyfiken på servicetag?

Få en kostnadsfri genomgång av servicetag och de funktioner och möjligheter som finns.

Vill du veta mer? Kontakta oss

CARL-ANTON JOHANSSON
Telefon: 070 563 12 04
carl.anton@myqr.se

+ =
Skicka

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår